جایی نوشته بود: خواهرم! نور خدا در چادر تو میدرخشد ..

خرید بک لینک



اگر فکر میکنید، چادر پوشش خوبی است، چادر سرتان کنید، اما لطفا به بقیه کار نداشته باشید. خندهدار میشوید وقتی که میخواهید عقیدهتان را با زور به ذهن دیگران تزریق کنید.

من با چادری که روی بدن است، مشکلی ندارم؛ اما چادری را که روی ذهن بیفتد؛ شجاعت را بگیرد؛ مانع تجربهکردن شود، زن را جنس دوم و مفعول کند، دوست ندارم.

خدا اگر نوری داشته باشد، در قلب انسانهای یکرنگ و عاشق میتاباند؛ نه در چادر و مانتو و عبا و کت!


کیمیاگر...

ما را در سایت کیمیاگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 ساعت: 4:16

صفحه بندی