کیمیاگر

متن مرتبط با «اداب دیدار» در سایت کیمیاگر نوشته شده است

آداب دیدار

  • نیلوبلاگ

    xa0 xa0 xa0 هر کاری آدابی دارد. و البته هر کس ممکن است برای هر کاری، آداب خودش را داشته باشد. به هر حال؛ آدابی را که میپسندم، مینویسم؛ آداب دیدار. xa0 xa0اول از همه و چقدر مهمتر از همه، ایدهداشتن برای یک دیدار است؛ ایدهداشتن بر اساس مدل فردی که قرار است او را ببینیم. اگر دوستی به ما بگوید که همدیگر را ببینیم، باید بتوانیم بلافاصله چند گزینهی مناسب حال و هوای او و ترجیحا تازه پیشنهاد بدهیم. هرگز در جواب «کجا؟» نگوییم: «نمیدونم». ایدهنداشتن، نشانهی کماهمیتبودن آن دیدار برای ماست. xa0 xa0سعی کنیم ...

    ادامه مطلب